לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
כך מתחילה אנרכיה ריבונית

כך מתחילה אנרכיה ריבונית

תמונה של עו״ד שקלאר מדבר על חיפוש משטרתי

תארו לעצמכם שאמא שלכם, הבת שלכם, חבר טוב או אתם בעצמכם, הולכים ברחוב, פתאום מתפוצץ לידכם מטען שכוון לפושע אחר ומחטיא אותו ופוגע בכם או ביקיריכם. אתם או יקיריכם הופכים לנכים בלי רגליים או עיוורים. חייכם או חייהם נהרסים.

המשטרה תופסת את ה״חייל״ שהטמין את המטען, יושבת עליו ומשכנעת אותו להסגיר את מפעיליו, תמורת חסינות מפני העמדה לדין, או הקלה בעונשו. היא מנצלת את ימי המעצר כדי ללחוץ עליו, לסחוט אותו כלימון, להשתמש במאהבת שלו, בחשבון הבנק שלו, בכל אמצעי ותרגיל חקירה חוקי או לא חוקי שיש, ובלבד שתגיע לראש הנחש – אשר מנהל את עסקי המאפיה והפיצוצים בעירכם. ואכן, לחצי החוקרים נושאים פירות וכתוצאה מעדותו של מטמין המטען, נחשפים ראשי ארגוני פשיעה וגם אופן פעולתם. הם עומדים לדין וצפוי להם עונש חמור של הרבה שנות מאסר על רצח, ניסיון לרצח, חבלה חמורה וכיוצא בזה.

סניגוריהם זועקים חמס בקול תרועה רמה: ״עדי המדינה הם עבריינים, שטינקרים, הם ימכרו את אימא שלהם  בשביל להינצל, הם בוגדים״.

אתם או יקיריכם, חלילה, תצפו במופע טיהור המצפון של הסניגורים במיטת נכותכם או נכותם, לא יכולים להזיז יד או רגל, ותגידו לעצמכם כמובן: ״נכון, איזה ׳מנאייק׳ השוטרים האלה, שגייסו את העבריינים האלה להיות עדי מדינה, שטינקרים, בוגדים. שיחפשו עדים שיתנדבו למסור עדות מרצונם החופשי. עדים ישרים. שנוכל לסמוך עליהם. בוז לעדי המדינה״.

מופעי האימים המתוזמרים והמאורגנים על ידי תומכי נתניהו, עליהם מנצח שר המשפטים הזמני אוחנה, שמונה על ידי נתניהו בדיוק למטרה זאת, אימים עליהם אנחנו שומעים יום יום, ושהגיעו שלשום לרמה חסרת תקדים של רמיסת צו איסור פירסום מעל בימת הכנסת, עושים בדיוק את המפורט בדוגמה מעלה. הם מנסים להכפיש את עדי המדינה ולהוכיח שהם שקרנים ושהם המציאו את תוכן עדותם בלחצי חוקרים מושחתים. הריבון דורס את ריבונותו שלו באמצעות דה לגיטימציה של מוסדות השלטון עליהם הוא מופקד.

שר המשפטים אמיר אוחנה, מונה כדי לגונן על ראש הממשלה (צילום מסך)שר המשפטים אמיר אוחנה, מונה כדי לגונן על ראש הממשלה (צילום מסך)

נחזור למיטתכם בבית החולים, שם אתם או יקיריכם שוכבים פצועים מהמטען שהתפוצץ עליכם ללא כל אשם במעשיכם. עדי המדינה, אלה שפיצצו אתכם אחר כך מעידים נגד ראשי המאפיה – הם בעצם ׳קורבנות סחיטה׳ של הפושעים האמיתיים – השוטרים והחוקרים והפרקליטים שחשפו את פשעיהם בלחצי חקירה.

כך בדיוק מצפים מכם נציגי האנרכיה הריבונית ותומכי ביבי ומעריציו להתייחס גם כלפי עדי המדינה שחושפים את הפשעים שבוצעו ומבוצעים כלפיכם וכלפי הציבור. לכאורה לכאורה.

אז תחשבו שאתם הקורבנות של אותם פשעים ועכשיו תחשבו האם אתם בעד ביטול מוסד עדי המדינה, והאם אתם בעד מסע יחסי ציבור של ראשי מוסדות השלטון כנגד מוסדות השלטון שהם מופקדים לנהל?

האם ראש ממשלה אמור לפרק ולגדוע את כל הענפים בעץ שהוא יושב בצמרתו? (צילום מסך)

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

האם ראש ממשלה אמור לפרק ולגדוע את כל הענפים בעץ שהוא יושב בצמרתו? (צילום מסך)

האם ראש הממשלה אמור לפרק ולגדוע את כל הענפים בעץ שהוא יושב בצמרתו? האם שר המשפטים, שממונה על ידי החשוד העיקרי, לאחר פיטורי שרת משפטים ללא עילה, לאחר סילוק מנכ”לית מקצועית של המשרד, אמור לתקוף מעל כל במה אפשרית את אנשיו, לנהל מעל ראשם שיח ציבורי מכפיש ומאיים, במטרה לפגוע באמון הציבור בהחלטותיהם, תוך שהוא חורג לחלוטין מתפקידו כשר ומתגייס לשכב על הגדר עבור אדוניו, אשר הוא מצדו, משים עצמו צדיק ואומר בעיניים מתגלגלות שאף שהפרשה חמורה, יש לקיים צווי איסור פירסום.

אני יודע להפריד בין עבודתי כסניגור, שתפקידו להרוס את מארג הראיות של התביעה והמשטרה, להערים קשיים ראייתיים ולפגוע במהימנות עדי התביעה, לבין עמדתי כאזרח שומר חוק במדינה מתוקנת שיש לה אינטרס מובהק בחשיפת פושעים ובמניעת  פשעים.

לצערי, תומכי ביבי, ובראשם שר המשפטים עצמו, מתגוללים על עצם קיומו של מוסד עדי המדינה, רק כדי להגן על המנהיג הנערץ עליהם בכל מחיר, ולו גם במחיר של פגיעה ביכולת המשטרה לחשוף שחיתויות ופשעים.

לפני כמה ימים כתב לי חבר שהוא מאחל לי שבכל התיקים שבהם אני מייצג יהיו לי עדי מדינה ונראה מה אגיד אז. הבטחתי לו שאגיד שכל עדי המדינה הם מנאייק, מלשנים, שטינקרים שדינם גיהינום. זהו תפקיד שאני ממלא וחובתי למלא.

שר המשפטים, לעומת זאת, אינו ממלא את תפקידו, אלא להיפך, חורג ממנו באופן קשה ואף פלילי, כשהוא מתגולל בפומבי על אנשיו, קובע שהם עצמם עבריינים ובמהלך הדברים גם עושה כן כשהוא מפר במודע צו שיפוטי – שלשיקול דעתו אין חובה לקיים.

תחילתה של אנרכיה ריבונית הוא באי קיום החוק על ידי הריבון עצמו.

עו"ד יעקב שקלאר (אלבום פרטי)עו”ד יעקב שקלאר (אלבום פרטי)

** עו”ד יעקב שקלאר, הוא מומחה למשפט פלילי על כל רבדיו, מרצה בפקולטות למשפטים ובהשתלמויות לשכת עורכי הדין בנושאי עבודת הסנגור הפלילי

תוכן מקורי:http://saloona.co.il/blog/ohana_anarchy/

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content