לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין משרד הפנים

עורך דין משרד הפנים

תמונה של עורך דין משרד הפנים

אנשים ותושבים רבים מבקשים מדי שנה מעמד במדינת ישראל מכוח חוק האזרחות, חוק הכניסה לישראל, חוק השבות ועוד. לא אחת, הטענות שלהם נדחות על ידי משרד הפנים. למרבה הפלא, אין מדובר בסוף פסוק – ייצוג משפטי ומקצועי על ידי עורך דין משרד הפנים עשוי לגרום לביטול ושינוי החלטות בלתי מבוססות ושרירותיות, בכדי להביא לתוצאה המבוקשת- קבלת מעמד חוקי במדינת ישראל. ככלל, תהליך קבלת האזרחות או כל בקשה אחרת הקשורה למשרד הפנים, כרוכים בבירוקרטיה רבה ומייגעת. הבירוקרטיה כוללת הצגת והשגת טפסים המסייעים להכריע האם המבקש עומד בתנאים מסוימים, כגון – סטטוס אישי של מגיש הבקשה (דת, אישה מלאום ישראלי ועוד), סיבת הבקשה ועוד. על מנת למקסם את פוטנציאל אישור הבקשה, למנוע בירוקרטיה רבה ולגרום להליך להיות מהיר בהרבה, מומלץ לפנות לעו”ד משרד הפנים.

עורך דין משרד הפנים בקשות 

עורך דין משרד הפנים – קיימים מספר סוגיות שמתעוררות חדשות לבקרים בהקשר של משרד הפנים, בין היתר: הסדרת מעמד בשל נישואין לישראלי או ישראלית, מעמדם של ידועים בציבור מלאום ישראלי, הוכחת יהדות במטרה לזכות בזכות העלייה וקבלת האזרחות (כאשר בכפוף לדת היהודית – יהודי נחשב זה אשר אמו יהודייה), אשרות שהייה, המרת דת והמגוון עוד רחב. ככלל, נהלי משרד הפנים משתנים בהתאם לכל מקרה ובקשה ספציפיים, לדוגמא – קבלת אזרחות לאחר ויתור על הזכות מוכרחת להיות בשעה שהמבקש אינו נוכח בישראל, קבלת אזרחות בגין נישואין עם אזרח ישראלי כרוכה בשהייה בישראל בשלוש שנים מתוך חמש השנים האחרונות והמגוון עוד רחב.

שירותים נוספים

חלופת מעצר>>עבירות אלימות >>

כיצד לבחור עו”ד בענייני משרד הפנים?

אין זה סוד כי שוק עורכי הדין במדינת ישראל מוצף עורכי דין רבים, והעבודה המשפטית אינה כה רבה בהשוואה למספר המוסמכים לעבוד בתחום. לפיכך, עורכי דין רבין מוצאים עצמם משוועים לעבודה, ולכן מציגים עצמם כמומחים בתחומים בהם ההתמחות שלהם דלה. אי לכך ובהתאם לזאת, על כל אדם המבקש לשכור שירותים משפטיים לחקור ולבחון היטב כי אל עורך דין משרד הפנים אליו הוא פונה יש את הידע המקצועי והניסיון הנדרש בתחום. במקרים הקשורים למשרד הפנים, הניסיון והמקצועיות מקבלים משנה תוקף, מפאת שההתנהלות מול הגופים הממשלתיים מצריכה קשרים ויכולות המוקנות לעורך הדין עם השנים. עורך הדין יעקב שקלאר, מנהל מזה קרוב ל25 שנה משרד עצמאי בתל אביב. שקלאר נבחר שנתיים ברציפות לאחד מעורכי הדין הטובים והבולטים בארץ בענף הפלילי, ובאמתחת משרדו ניסיון רב בייצוג בקשות רבות הקשורות למשרד הפנים.

 

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content