לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין תביעות ביטוח לאומי

עורך דין תביעות ביטוח לאומי

trudovoe pravo 4 1

עורך דין תביעות ביטוח לאומי -על פי חוק הקיים במדינת ישראל, כל אזרח מגיל שמונה עשרה נדרש לשלם עבור ביטוח לאומי. תפקידו של גוף זה הינו סיפוק הגנה כלכלית לאזרח במקרים רבים, כגון: אבטלה, נכות או מוות של המפרנס במשפחה, פגיעה בשל פעולת טרור או אסון טבע, חופשת לידה, פנסיה והמגוון עוד רחב. עבור הזקוקים לסכומי כסף אלו, מדובר לא אחת בכמויות כסף הרות גורל, שיכולות להשפיע רבות על חייהם. אך אליה וקוץ בה, רבים המגישים תביעה כנגד הביטוח הלאומי נתקלים בקשיים רבים, שכן גוף זה ידוע כגוף לא סימפטי במיוחד.

הביטוח הלאומי

הביטוח הלאומי מעמיד את מבוטחיו בפני מכשולים בירוקרטיים רבים, אשר גורמים לכך שרבים מהמבוטחים ששילמו במשך שנים כנדרש מהם לביטוח הלאומי, מתוך מחשבה כי כאשר יזדקקו לגוף זה יעמוד לימינם, נוחלים אכזבה קשה. לעיתים רבות מבוטחים שהגישו תביעה מוצדקת, והשקיעו זמן ואנרגיה רבים , מוותרים על התביעה ועל הזכות לקבל את כספם עקב הקושי הכרוך בתהליך התביעה מול הביטוח הלאומי והבירוקרטיה הרבה המתלווה להליך זה. למעשה, הדרך היעילה ביותר על מנת לזכות בתביעה כנגד הביטוח הלאומי, והלכה למעשה – לקבל את המגיע, הוא ע”י עורך דין תביעות ביטוח לאומי.

עוד שירותים שאנו מספקים

חקירה במשטרה סמים >>  | זכויות הגבר בגירושין >> 

עו”ד תביעות ביטוח לאומי

הביטוח הלאומי הינו גוף גדול במיוחד, בעל יכולות ואמצעים רבים. גוף זה משקיע רבות בצמצום התשלומים למבוטחים, באמצעות מומחיות ביצועית בתביעות המוגשות נגדו. אשר על כן, ישנה חשיבות רבה לבחירת עורך דין מקצועי, ומנוסה, אשר מכיר את התחום על בוריו, שולט בכלל הסעיפים בנושא, ובחידושים המתחדשים מדי יום בבתי המשפט. עורך דין מסוג זה יביא לתוצאות טובות יותר בצורה משמעותית. ככלל, רצוי מאוד לעבוד עם עו”ד תביעות ביטוח לאומי עוד בראשית הדרך, שכן לעיתים תביעות ללא עורך דין יוצרות תוצאות שאינן ברות שינוי, ובכך בעצם חורצות את גורל המבוטח.

עורך דין תביעות ביטוח לאומי

כל הגשת תביעה, ובמיוחד כאשר מדובר בהגשת תביעה נגד הביטוח הלאומי מומלץ לפנות לעו”ד לתביעות ביטוח בעל שם, מנוסה ומקצועי, שניתן לסמוך עליו. כזה הוא עורך דין פלילי יעקב שקלאר, אשר נבחר בעבר לאחד מטובי עורכי הדין הפליליים בארץ,ותקדימיים משפטים רבים הנזקפים לזכותו נלמדים בפקולטות למשפטים בארץ. במהלך לימודיו באוניברסיטת תל אביב, והתמחותו בבית המשפט השלום בתל אביב, הוא צבר את הנסיון והידע שמסייעים לו להעניק שירות איכותי ומקצועי לכל לקוח ולמצות את התביעה עד תום. להתייעצות עם עורך דין תביעות ביטוח לאומייעקב שקלאר צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content