לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
שקלאר עם הגולן

שקלאר עם הגולן

שקלאר עם הגולן
נכתב על ידי עו”ד יעקב שקלאר ב 10/12/2018 18:16:36.
עו”ד שקלאר על המחיר שמשלם אייל גולן למרות שהתיקים נגדו נסגרו, ועל “דודות” פדגוגיות ההופכות בשם החולשה הנשית את כל הגברים לעברייני מין

אין מחלוקת שמבין כל האמנים שמקבלים השנה אות הוקרה מהכנסת על פעילותם האמנותית, אייל גולן הוא הפופולרי והמצליח ביותר, והוא זה אשר הטביע חותמו בזמר הישראלי יותר מכולם. אלא שאיתרע מזלו, ובעקבות עדויות שקר מובהקות אשר התבררו בדיעבד כעוולות, נפתח נגדו תיק פלילי בגין הבזויים שבסעיפים, ובראשם יחסי מין עם קטינות.

מהו גיל הבגרות

למי שלא יודע, גיל הבגרות המינית הוא לא 18, אלא 16! מגיל 16, כל נער או נערה מותרים לכל אדם, למעט בעלי סמכות או מרות המנצלים את סמכותם או מרותם. אבל לא היו טענות כאלה כלפי גולן. בסופו של יום, התיקים נגדו נסגרו כולם בהיעדר ראיות – עילה בזויה כשלעצמה, האופיינית לשיטה המותירה אשם גם בעת סגירת התיק ללא כתב אישום. אלא שכתם נפט – ריחו לא נס גם לאחר כביסות רבות. שנים לאחר סגירת התיקים נגד גולן ממשיך הריח המסריח ללוות אותו – ודומה כי כך לעולם יהיה כך. לא ישכחו לו לעד את התווית, הכותרת והארומה. המחיר שמשלם גולן הוא מחיר נורא, על לא עוול בכפו, והוא ימשיך לשלם לעד.

לא האשם הפלילי מעניין את ארגוני הנשים, אלא המוסר. מהו אותו מוסר, לא נדע, כי עליו ניהלו ענקי פילוסופיה לאורך הדורות קרבות אין קץ ומחלוקות של טעם וריח. אותו “מוסר” הינו מונח חמקמק. הוא אינו מסוים ואינו ברור – ומשתנה מאדם לאדם ומחברה לחברה וממוסכמה למוסכמה. כל אדם מוסרי על פי דרכו ועל פי בחירתו בתחומים כאלה ואחרים.

להתייעצות עם עורך דין עבירות מין מקצועי לחצו>>

הבדל מוסר

ש גם הבדל בין מוסר ומוסרנות. המושג האחרון הינו כינוי גנאי למי שהינו צבוע, טהרן, צדקן ומזויף פדגוגי מגעיל – המתחבא מאחורי טיעוני מוסר, תוך שהוא מעווה שפתיו בגועל או בהזדהות עם עדר אנטילופות תוקפניות, שמחזקות זו את זו במסע העצמה נשי מאורגן, ושואבות כח מגינוי חברתי צדקני ברוח הפוליטיקלי קורקט, המציג את המין הגברי כסוטה אלים ותוקפני, המקרבן אנטילופות רכות בשנים ומנצל אותן.

אלא שהאנטילופות הרכות הן לא באמת אוכלות עשב תמימות, אלא ברקודות חרמניות, שמפנטזות על מלך האריות, הכוכב הגדול, שעליו יוכלו לספר לחברותיהן הברקודות האחרות באינסטוש. להוציא את עיניהן, איך בילו בחברתו של האליל וזכו לטעום מנחת איבריו.

משלמדנו כי מגיל 16 האנטילופות מותרות לכל אריה ונמר בסוואנה, הרי שטריפתן, לפי כל דין, אינה עילה לגינוי חברתי, אלא אולי לקינאה מצד כל אריה ונמר פיסח וחיגר, מאלה המסתובבים בסוואנה מזי רעב ונאלצים להסתפק בפגרים שהותירו אחריהם הצבועים.

מאמרים נוספים:

זכויות הגבר בגירושין מאמר מקיף>> | בדיקת רישום פלילי>>

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

כוכבי רוק

כוכבי רוק וספורט, אמנות ופוליטיקה – וסלבריטאים ככלל – הם התגשמות חלומותיהם הרטובים של בנות המין היפה, הרואות בגברים על במה התגשמות אבולוציונית של חלומות ההתרבות המודחקים שלהן. אלא שבימינו, האבולוציה משנה את פניה; אם פעם מירב הצלחתה של אשה היה במציאת חתן ראוי והתרבות עימו תוך עזר כנגדו, היום עיקר הצלחתה המודרנית הוא “חינוכו” של הגבר, ביותו וסירוסו, עד כדי הפיכתו מאריה לחתלתול מדוכא. עד שתמלא הארץ בחתלתולים מסורסים מייללי “מיאו” מבוהל, למשמע שאגת הברקודות.

כשאני אומר ברקודות, כוונתי לכל אותן “דודות” פדגוגיות מוסרניות, המצקצקות בלשונן ומעוות פניהן בתיעוב והנושאות באלימות ובתוקפנות את נס המרד הנשי כנגד המין הגברי כולו. אלה הדודות שיושבות בין היתר בכנסת והשתלטו על השיח הפוליטקלי קורקט בחקיקת חוקים דרקוניים להפללת לקוחות זנות, תוך הפיכת כל הזונות לקורבנות מוחלשים; אלה המוציאות את החשפנות מחוץ לחוק; המחוקקות חוקים המגבילים פורנו באינטרנט; המחוקקות חוקים המגבילים פירסום שרותי זנות; ההופכות, בשם החולשה הנשית, את כל הגברים לאנסים ואת כל הנשים לקורבנותיהם.

אייל גולן הוא זמר גדול, שרשימת הישגיו היא חסרת תקדים. הרגליו המיניים, ככל שהינם חוקיים, אינם מענייניי, בדיוק כמו שהרגליה המיניים של תמר זנדברג ממרצ אינם מענייניי. מגיע לאייל גולן לא רק אות הוקרה אמנותי על פועלו האמנותי, אלא גם אות סליחה ומחילה על הלינץ׳ שעשו בו ארגוני הנשים וממשיכים וימשיכו לעשות עד עולם.

להתייעצות עם עו״ד יעקב שקלאר לחצו כאן>>

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content