לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
רשת סרסרות: נשים חויבו לעבוד בזנות, ושילמו על לקוחות שביטלו

רשת סרסרות: נשים חויבו לעבוד בזנות, ושילמו על לקוחות שביטלו

kobi schklar 1
6 ישראלים ואזרחית מולדובה מואשמים שניצלו נשים במצוקה מחבר העמים והביאו אותן לארץ כדי לעסוק בזנות. הם קבעו להן פגישות עם “לקוחות” בבתי מלון מדי יום, ללא חופשות. המחיר: 800-600 שקל לשעה, כש-100 שקל שולמו לנהג. הנאשמים: “לא עשינו משהו רע”.

גלעד מורג פורסם: 01.03.18

פרשה שחשפה רשת שעסקה בזנות וסרסרות במרכז הארץ הגיעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב: כתבי אישום הוגשו היום (ה’) נגד חמישה ישראלים ואזרחית מולדובה, המואשמים כל אחד לפי חלקו בקשירת קשר לפשע, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות או עבדות, הבאת אדם לעיסוק בזנות, סרסרות, פרסום שירותי זנות, שיבוש מהלכי משפט ועוד.

הנאשמים הם כריסטינה פיוזו (35) שוהה בלתי חוקית ממולדובה, וארתור בארונס (32), אנג’לה גורגוב (25), סמי אדיבן (52), סטניסלב גרדל (51) וליאוניד גילר (43) – כולם תושבי בת ים, תל אביב וראשון לציון.

את כתב האישום הגישה עו”ד רותם נוימן וסרמן מפרקליטות מחוז תל אביב, והוא מתייחס לשני עסקים שונים. הראשון החל לפעול ביולי שעבר: פיוזו ובארונס החליטו להביא לישראל נשים ממדינות חבר העמים לשעבר על מנת שתספקנה שירותי מין תמורת תשלום. נטען כי הם ניצלו מצוקתן הכלכלית וקיבלו לידם חלק מהכסף ששולם עבור מעשי הזנות.

גורגוב, נטען, הצטרפה אליהן בהמשך ויחד הם איתרו גם נשים שכבר עסקו בזנות בישראל. השלושה תפעלו בעצמם את המשרד שסיפק את השירותים, כולל קבלת שיחות מלקוחות, תיאום ההזמנות ומעקב אחר הכספים ששולמו. שירותי המין סופקו בחדרי מלון בתל אביב ובת ים.

פיוזו ובארונס פרסמו מודעה באתר אינטרנט עם הצעת עבודה בדוגמנות הדורשת הגעה לישראל. הנשים שלחו תמונות – כמה מהן בעירום חלקי – מחו”ל או עם הגעתן לישראל. נשים אחרות כאמור אותרו בארץ, ברשת או במפגשים.

לפי האישום, כל אישה חויבה לגבות בין 600 ל-800 שקלים עבור שעת “עבודה” או שני אקטים מיניים. במקרה שהלקוח התגורר במקום מרוחק נגבתה עלות גבוהה יותר. הנשים חויבו להיות זמינות 24 שעות ולעבוד כל החודש. הנהג שהסיע אותן קיבל עד 100 שקל מן הסכום. הנשים נדרשו להתלבש באופן “הולם”, ובמקרה של ביטולים חויבו על “הפסדי” המשרד.

את העסק השני, נטען, הפעילו הנאשמים אדיבן וגרדל לפני 2012, ובמסגרתו פעלו להביא נשים ממדינות חבר העמים לשעבר כדי שיעבדו בזנות בישראל, תוך ניצול מצוקתן הכלכלית. השניים, נטען, הפעילו משרד וגרפו מיליוני שקלים.

בשנים 2018-2016 הועסק הנאשם השישי גילר במשרדם, בתחילה כנהג ובהמשך כפקיד, ועל פי כתב האישום הוא לקח חלק מרכזי בתפעול המשרד, לרבות בניהול הקשר מול הנשים שהובאו לעסוק בזנות.

נאשמת נוספת הודתה שעבדה במשרד ליווי אך טוענת שחלקה היה מצומצם. אף שכמה מהנשים העידו נגדם במשטרה, מרבית הנאשמים מכחישים בתוקף את המיוחס להם. חלקם אמרו “לא עשיתי דבר רע”.

עו”ד ירוסלב מץ, שמייצג את פיוזו מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר: “מדובר באישה עם נסיבות חיים קשות. היא מכחישה את החשדות. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט”.

עורך הדין יעקב שקלאר המייצג את שלושה מהנאשמים: “אני חושב שמדובר בבלון נפוח שימ”ר ת”א הכניסו לתוכו המון אוויר חם ובסך הכול קראו בשמות מפוצצים ובומבסטיים לסרסרות רגילה כמוהה יש בתל אביב בלי סוף. בפועל הושקעו בחקירה הזו כל כך הרבה משאבים שהם פשוט לא יכולים לסגת מכך. מצאו כמה סרסורים קטנים ונתנו לציבור מה שהוא מבקש. התיק הזה רב מאומה על לא מהומה”.

www.ynet.co.il

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content