לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
תאונות דרכים

תאונות דרכים

dtp 2 1

חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, אשר נחקק בשנת 1975, מורה כי: ‘כל אדם שנגרמה לו פגיעת גוף כתוצאה מתאונת דרכים זכאי לפיצויים בין אם הוא גרם לתאונה ובין אם האחר גרם לה’. כפועל יוצא, נפגעי תאונות דרכים רבים זכאים לפיצויים, החל מפיצויים העשויים להתקבל בשל פגיעות שטחיות העלולות לכלול שטפי דם, מכות יבשות, חתכים, חבלות ועוד, ועד לפגיעות חמורות דוגמת שברים, כאבים כרוניים, פגיעות אורתופדיות וכדומה.

נפגעתי בתאונה. מה עלי לעשות?

ראשית, חשוב לציין כי תאונת דרכים אינה רק התנגשות בין שני כלי רכב כפי שרבים סבורים. למעשה, כל פגיעה בה מעורב כלי רכב (אופנוע, אוטובוס, מכונית, משאית וכו’), החל מפגיעה ישירה ועד לפגיעה עקיפה, עשויה להיכלל בהגדרת ‘תאונת דרכים’ ולהעניק לנפגע פיצויים בגינה. פנייה אל עורך דין תאונות דרכים המנוסה בתחום, תסייע בסיווג התאונה ככזו ובקבלת הפיצויים. אולם, על הנפגע לגלות אחריות ולתעד כמה שניתן את התאונה, עוד טרם המפגש עם עו”ד תאונות דרכים.

עוד שירותים שאנו מספקים:

חוק זכויות נפגעי עבירה >>  | מחיקת רישום פלילי כל המידע >> 

יש למלא פרטים של הרכב

יש למלא פרטים של הרכב הפוגע, רישיון נהיגה של הנהגים המעורבים בתאונה, מספרי טלפון ועוד. בנוסף, חשוב למלא פרטים באשר לטיפולים רפואיים אשר הוגשו לנפגעים עם סיום התאונה ואף במועדים מאוחרים יותר. כדאי אף לצלם פגיעות אדם ורכוש שנוצרו כתוצאה מהתאונה, בכדי לשמור על מהימנות התביעה.

עורך דין תאונות דרכים יעקב שקלאר

תביעות פיצויים רבות המוגשות למוסדות הביטוח מתבטלות במהירות. זאת, מכיוון שאנשים רבים נוהגים לבדות תאונות ולנסות להערים על מוסדות הביטוח. מנגד, ניצב ניסיון רב של אנשי הביטוח אשר מסייע לאתר אי- אלו בדיות ולבטלן. אשר על כן, במטרה לקבל פיצוי הולם לתביעות תאונות דרכים, יש לפנות לעורך דין תאונות דרכים מנוסה, בעל שם ומקצועי, דוגמת עורך הדין יעקב שקלאר, מיד לאחר כל פניית פיצויי תאונות דרכים, עו”ד שקלאר מחל לסקור את האירוע על כל צדדיו, ולאסוף עדויות מאת אנשים הנוגעים בדבר, ראיות, תמונות וטפסים רפואיים רלוונטיים. ראיות אלו, בשילוב עם הניסיון הרב שבאמתחתו והגישה הבין- אישית הייחודית בה ניחן, מסייעים לעו”ד פלילי שקלאר להפיק את המקסימום מכל תביעת תאונת דרכים.

 

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content