לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין נזקי גוף

עורך דין נזקי גוף

travma 1

עורך דין נזקי גוף – תאונות עבודה, תאונות דרכים, ומקרים של רשלנות רפואית עלולים לפגוש אותנו לא מוכנים במהלך החיים. לא אחת, תאונות ומקרים אלו מלווים באי – אלו נזקי גוף, ואתם, בתור הצד הנפגע, מרגישים שאתם זכאים לפיצויים. ההרגשה שלכם מוצדקת לחלוטין, ומן הראוי יהיה שהגורם לנזק ידאג לטפל ולשלם את הפיצויים הדרושים. אולם, במדינת ישראל הדברים אינם עובדים חלק. דרישות לפיצויים מגופים שונים כרוכים בבירוקרטיה רבה, התנגדויות לא מעטות מגורמים שונים ומה לא. לא אחת קורה שהגורמים האחראיים מסרבים לקחת אחריות, מה שמצריך אתכם להגיש תביעה משפטית נגדם. כצפוי, גם התביעה וכלל ההליכים המשפטי שמסביבה אינם עניין של מה בכך, והם דורשים ידע וניסיון רב. החלטנו לסייע לכם מעט מניסיוננו האישי כדי שתבינו איך זה עובד.

פנייה לעו”ד נזקי גוף – ערובה להצלחה

בוודאי אתם חושבים לעצמכם, הרי אתם משוחדים – בתור משרד עורכי דין, מובן מאליו שתרצו שנפנה לעורכי דין. למעשה, פנייה אל עורך דין נזקי גוף זוהי העצה החכמה והצעד ההגיוני ביותר שאתם יכולים לעשות. ניתן לקרוא על מספר אנשים ללא ידע מקצועי שניסו לפתור את עניין הפיצויים בגין נזקי גוף בכוחות עצמם, ללא סיוע של עורך דין, ויצאו שידם על התחתונה עם פיצויים נמוכים בהרבה, ואף ללא פיצויים כלל. תביעות פיצויים כוללות התעסקות עם גורמים וגופים שונים כגון חברת הביטוח, ולכן סיוע עו”ד נזקי גוף המכיר את הגופים השונים הינו הכרחי.

שירותים נוספים:

עורך דין אלימות במשפחה מומלץ >> | עורך דין מעצרים מומלץ >> 

 

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

פנינו לעורך דין. מה עכשיו?

במהלך הפגישה הראשונה עם עורך הדין, עורך הדין יציג בפניכם את הערכותיו בנוגע לסיכויי הצלחת התביעה. בנוסף, עו”ד נזקי גוף יסביר בפניכם מהו סכום הפיצויים המגיע לכם, מהו הפיצוי אותו הוא משער שתקבלו, וכמובן הכוונה בנוגע לצעדים הנוספים שעליכם לבצע. על כל פנים, חשוב להציג בפני עורך הדין את כל המסמכים הקשורים בדרך זו או אחרת למקרה או התאונה, לרבות מסמכים רפואיים, מסמכי היקף נזק לגוף ולרכוש, עדויות מהאירוע ועוד. לרוב, התביעות המשפטיות קמות ונופלות על טיב ואיכות הראיות המוצגות בפני השופט או האדם האמון על הכרעת הדין ולפיכך חשוב לאגור מבעוד מועד כמה שיותר מסמכים רלוונטיים. משרד עורכי דין יעקב שקלאר, מתמחה בשלל עניינים משפטיים, לרבות נזקי גוף.

לסיכום עורך דין נזקי גוף

יעקב שקלאר נבחר לפני מספר שנים לאחד מעורכי הדין הפליליים הטובים בארץ, כאשר ברשותו ניסיון עשיר בתביעות נזקי גוף. כל לקוח המגיע למשרד זוכה לייעוץ משפטי איכותי ומקצועי במיוחד. להתייעצות עם עו״ד יעקב שקלאר עורך דין נזקי גוף צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content