לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
למרות התיעוד, הסייעת שהורשעה בהריגת הפעוטה אמרה בחקירה: “רק רציתי שתירדם”

למרות התיעוד, הסייעת שהורשעה בהריגת הפעוטה אמרה בחקירה: “רק רציתי שתירדם”

www.ynet.co.il
במהלך חקירתה במשטרה אמרה הסייעת אינה סקיבנקו, שהורשעה בהריגת יסמין וינטה, כי לא התכוונה לפגוע בה – אך כתב האישום שבו הורשעה קבע חד-משמעית כי מדובר במעשים פליליים קשים. “היא אחזה בתינוקת, טלטלה, הטיחה, הניחה שמיכות והקשתה עליה לזוז ולנשום”
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

בכי קורע לב בקהל

למרות התיאורים של סקיבנקו, השופט עמי קובו הקריא את כתב האישום המתוקן שבו היא הודתה, וקבע כי מדובר במעשים פליליים קשים של הריגה ולא רשלנות: “היא אחזה בתינוקות, טלטלה, הטיחה, הניחה שמיכות על גופם תוך שהיא מקשה עליהם לזוז ולנשום”. אז הוא עבר לתאר את מותה של יסמין: “הנאשמת שכבה לצד התינוקות, כיסתה את ראשם, הידקה את השמיכה ונשענה עליהם בפלג גופה העליון, תוך שהיא עסוקה בנייד שלה. הם התחילו לנוע מתחת לשמיכה והיא הידקה את האחיזה. כשהתינוקת רצתה להוציא את ראשה היא משכה אותה בחזקה”.

 

בזמן שסקיבנקו דואגת לא להביט לרגע בעיני ההורים, המשיך השופט ותיאר: “רק אחרי עשר דקות היא קמה והרימה את השמיכה. ראש התינוקת נשמט, היא הבחינה שהתינוקת לא מגיבה וכיסתה אותה שוב. אחרי זמן מה התינוקת נמצאה ללא רוח חיים”. במהלך הקראת כתב האישום נשמע ברקע בכי קורע לב מהקהל ורבים לא עמדו בתיאורי המעשים הקשים שביצעה הסייעת בפעוטה. בין הצדדים עוד אין הסכמה על העונש, אבל התביעה תדרוש עונש מאסר דו-ספרתי לצד פיצוי לבני משפחותיהם של הפעוטות שבהם פגעה סקיבנקו.

עורך הדין של משפחת וינטה, יעקב שקלאר, מסר בתגובה: “מדובר בעדות שקר שמנסה למלט את הנאשמת מאחריות לקראת הטיעונים לעונש. העדות ניתנה טרם הודאתה היום בעובדות כתב האישום והרשעתה על פי העובדות שהוצגו היום בבית המשפט. אם לא הייתה מצלמה מותקנת שתיעדה את מלוא ההתרחשות, הסייעת הייתה נמלטת מעונש בתואנת שווא.

“היום לא נותרה עין יבשה באולם במעמד האישום”, הוסיף עו”ד שקלר. “מעשיה שפורטו ומתועדים במצלמה הם לא פחות מנוראיים. ההתנגדות להקרנת הסרט באולם היא לא בכדי, שכן סניגורה מעוניין להסתיר את הנורא מכל, הסרטון מתעד את האופן שבו הרגה את יסמין האומללה ללא כל רגש או חמלה אנושית. המשפחה דורשת שתמוצה איתה מלוא חומרת הדין ועונש מקסימלי של 20 שנות מאסר בפועל ופיצויים גבוהים במיוחד, על מנת לכפר ולו במעט על הטרגדיה שפקדה את ההורים”.

www.ynet.co.il

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content