לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
הקואצ’רית של בר רפאלי נעצרה בחשד להעלמת הכנסות

הקואצ’רית של בר רפאלי נעצרה בחשד להעלמת הכנסות

misim 1

posta.co.il

יהודית מילוא, שמכונה ה”גורו של המפורסמים”, מאמנת גם את ציון ברוך, שירה מרגלית, מיה דגן, עדי אשכנזי, נעה רוטמן בן ארצי ושלל אנשי עסקים, אבל היא לא פתחה תיק מע”מ *  נעצרה עם בעלה השחקן רפי מילוא וחשודה בהעלמת מאות אלפי שקלים * הסנגור: חשבונותיה התנהלו בתיק משותף עם בעלה

אחרי בר רפאלי, חוקרי מע”מ עצרו לחקירה גם את הקואוצ’רית/מטפלת שלה ושל רבים אחרים בברנז’ת הבידור – יהודית מילוא (65), ממציאת שיטת הטיפול “ניאו הומנולוגיה”. יחד איתה, נעצר לחקירה גם בעלה, השחקן רפי מילוא (66) המנהל את עסקיה.

בכתבת מגזין שפורסמה בערוץ 2 לפני כשנה כונתה מילוא “הגורו של המפורסמים” וגם “המטפלת של הסלבים”. “היא קצת קואוצ’רית, קצת מתקשרת, קצת עובדת עם מסרים שקיבלה מחייזרים”, נאמר בכתבה. בין לקוחותיה מלבד רפאלי: עדי אשכנזי, השחקנית מיה דגן, ציון ברוך, אשת התקשורת שירה מרגלית והתסריטאית נועה רוטמן בן ארצי (הנכדה של רבין). כלתה של יהודית מילוא היא השחקנית יעל פוליאקוב. הרושם הכללי שעלה מהכתבה, אשר לא מן הנמנע כי היא זו אשר הובילה לחקירה, הוא שכל הברנז’ה התוודעה למילוא.

ביום רביעי זומנה מילוא לחקירה במשרדי רשות המסים, בחשד להעלמת עסקאות ולביצוע עבירות מע”מ בנסיבות מחמירות. בבקשת מעצר ושחרור בערבות שהוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון, כתב החוקר איגור איברגימוב, כי “החשודה מספקת שירותי ייעוץ וטיפול שונים על ידי שיטה שהמציאה, ובנוסף מעבירה סדנאות למדריכים בשיטת הטיפול. בעלה מנהל את יומנה. מחומר החקירה עולה כי מילוא סיפקה ומספקת שירותי ייעוץ לאנשים ולידוענים שונים תוך גביית 500-800 שקל למפגש.

“לחשודה אין תיק עוסק במע”מ”, נטען בבקשה לבית משפט. “מאחר ואין לה תיק, היא לא דיווחה על פעילותה העסקית הענפה, פעילות הכוללת אימון אישי (קואוצ’ינג), הדרכות, מתן שירותי ייעוץ וסדנאות, כל זאת בסכומים שעתידים להתברר במהלך החקירה, אולם לפי החשד בשלב זה הם עומדים על מאות אלפי שקלים”.

רשויות מע”מ היתנו את שחרורה ושחרור המנהל האישי שלה, בעלה, בערבויות עצמיות של 600 אלף שקל, עיכוב יציאה מהארץ והפקדת דרכון. הזוג מילוא הגיע היום (7.4) לבית המשפט, לאחר החקירה אתמול, אך המשך הדיון בתנאי השחרור נדחה ליום ראשון. את בני הזוג מייצגים הסנגורים עו”ד פלילי קובי שקלאר ועו”ד רונן רוזנבלום.

אנרגיה ללא תלות

על פי האתר של מילוא, הטיפול הלא קונבנציונלי בשיטת הניאוהומנולוגיה “מאפשר למטופל להעלות את רמת האנרגיה במוח ובכך להשפיע על מצבו הרגשי והפיזי, לשנות את הדרך בה פועל מוחו, ולהפוך לאוטונומיה –אדם המספק לעצמו אנרגיה ללא תלות בגורמים חיצוניים”.

באתר מוסבר כי “בעיות רגשיות מקורן ברמת אנרגיה נמוכה. באמצעות מידע שמספקת הניאו הומנולוגיה, האדם לומד לשלוט ברמת האנרגיה. הטיפול מכיל כלים וטכניקות מעולם האימון האישי, הסברים קוגנטיביים, חשיבה חיובית ריאלית, דמיון מודרך, ניקוי זיכרונות מגלגולים קודמים, הבנת החלומות ומדיטציה”.

במהלך השנים הכשירה מילוא עשרות מטפלים, ובכתבה שפורסמה בערוץ 2 נאמר כי “בשביל תור ליהודית עצמה תצטרכו לחכות חודשים”. בנוסף, היא משווקת סדנאות לאנשי עסקים, הורים ולקבוצות שונות, הגם שהשכלתה הפורמלית היא בתחום המשחק. אחת הדמויות שהיא שיחקה היתה בסרט הקאלט “מתחת לאף”, לצדו של אורי גבריאל.

בכתבה שפורסמה ב”גלובס” ב-2012 נכתב כי מילוא היא “יועצת על-חושית, מהעסוקות בעולם העסקים הישראלי. היא מעידה על עצמה כעל מי שעברה חוויות כמו יציאה מן הגוף, שחזור גלגולים, מעבר בין ממדים ומפגש עם ישויות. בכירים ואנשי תקשורת נעזרים בה… “.

“לאחר שנים של התנסויות, מחקר וחזיונות, בלילה קסום אחד הוטבעה בי בשלמותה ‘התוכנית האלוהית'”, היא הסבירה בראיון. “הרעיון הוא להפוך את האדם לטורבינה ולהיות ספק הכוח של עצמו”.

עו”ד פלילי יעקב שקלאר מסר בתגובה: “הוא (רפי מילוא) במאי תאטרון ידוע והיא קואצ’רית ומנטורית ידועה, והם מדווחים באותו תיק ומשלמים מסים יחד. החוקרים הישוו בין יומן הפגישות שלה לחשבוניות וניפחו ועשו ביג דיל, כי זה סלבס, מכמה חשבוניות שלא הוציאו על שיעורים בחינם או שיעורים שבוטלו. לא הגענו להסכמות על תנאי השחרור, ובית המשפט קיבל את עמדתנו שהבקשה הוגשה לפי סדר דין לא נכון. בסופו של דבר הם שוחררו בלי תנאים ובדיון ביום ראשון אנחנו נתנגד לכל ערבות שהיא”.   

עדכון 10.4

רשות המסים ביקשה כאמור שחרור לאחר שכל אחד מבני הזוג מילוא יפקיד 25 אלף שקל, יחתום על ערבות עצמית של 300 אלף שקל, ודרכוניהם יופקדו.

שופט בית משפט השלום בראשון לציון הישאם אבו שחאדה נזף ברשות וקבע כי תנאי הערבות מופרזים ואין להיעתר להם. במקום זאת כל אחד מבני הזוג יחתום על התחייבות של 5,000 שקל בלבד וימציא ערבות בסכום זהה. השופט אמר כי בבקשת הרשות מדובר על סכומים של מאות אלפי שקלים, בלי לציין האם מדובר בסכום המס שנובע מהעסקאות או בהיקף ההכנסות הכולל. כמו כן בבקשה נטען שקיים חשש להתחמקות מחקירה או לשיבוש הליכים בעקבות השחרור. לדברי השופט “מדובר בעילות משמעותיות שיש להוכיח בראיות, והן אינן מבוססות”.

ברשות המסים אומרים כי החלו להזמין את לקוחותיה הידוענים של מילוא לתת עדות בעניינה.

posta.co.il

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content