לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
הנהג המואשם בהריגת שישה בני אדם מנסה לכפר על המעשה

הנהג המואשם בהריגת שישה בני אדם מנסה לכפר על המעשה

14 7

הנהג המואשם בהריגת שישה בני אדם מנסה לכפר על המעשה

מאת מאיר תורג’מן ויורם ירקוני

“הלוואי שהייתי נהרג בתאונה”
הוא נאשם שהיה מסומם ושיכור, נסע ב-170 קמ”ש, עבר באדום וגרם למות שישה. אתמול, בקול בכייני, סיפר ירון ברכה בכאב על אחיו שנהרג בתאנה, אך באותה נשימה הפיל עליו את התיק:”הוא נהג ברכב”

הוא גרם לתאונת דרכים שגבתה חייהם של שישה בני אדם והייתה עשויה להימנע אילולא היה יוצא לדרך כשהוא ספוג לפי החשד באלכוהול ובסמים. אתמול, כמה ימים לאחר הטרגדיה שגרם, ניסה ירון לכפר בקול בוכים על הזוועה. “אלוהים העניש אותי בכך שנשארתי בחיים אחרי התאונה” אמר ברכה, שנפצע בתאונה שבה נהרגו חמישה נהגי אגד ואחיו התאום אייל. מבדיקה שנעשתה לאחר התאונה עולה כי הנהג יצא לדרך שיכור לגמרי ותחת השפעת קוקאין ומריחואנה. נוסף על כך נהג במהירות מופרזת של 170 קמ”ש. התאונה אירעה כשחצה צומת באדום.

“הייתי מעדיף ללכת במקום אחי התאום, שהוא חלק בלתי נפרד ממני. אני מרגיש שחתכו לי חצי מהלב”, אמר אתמול ברכה בראיון ל”ידיעות אחרונות”. ברכה (27), תושב יהוד, עדיין מאושפז בבית החולים אסף הרופא. “אם לא הייתי אוהב את אמא שלי הייתי מתאבד, אני רק לא רוצה שהיא תאבד עוד בן”, אמר כשהוא חושף לעיני כל את הפצילהאריך.

אחר הצהריים הגיע למיטתו של הנאשם שוטר הודיע לו:”אתה עצור”. השוטר אסר עליו להמשיך לשוחח בטלפון הסלולרי שלו וביקש מחבריו לעזוב את החדר.

מחר מסתיימים ימי השבעה על אחיו המנוח. ברכה הביע תקווה שהמשטרה תאפשר לו לעלות לקברו ולחלוק לו כבוד. “‘אני לא מסוגל להסתכל להורים שלי בעיניים, לא מסוגל לדבר איתם. למה, למה נשארתי בחיים?” חזר אתמול ואמר שוב ושוב.
הוא שיחזר את יום התאונה:”הלכתי לחתונה עם אחי התאום, שהיה כמו הצל שלי.עשינו שמח וזהו זה. מאז אני לא זוכר כלום. רק כשהתעוררתי בבית החולים נודע לי על הטרגדיה הנוראה”.

על אחיו התאום, שלמותו גרם, סיפר הנאשם:” מאז שהיינו ילדים עשינו הכל ביחד. טיילנו בעולם, יצאנו עם חברות, עבדנו ביחד. מעולם לא נפרדנו. היינו לב אחד”.

ברכה, המיוצג על ידי עוה”ד יעקב שקלאר ויניב לדר, יועבר כנראה היום לבית מעצר משטרתי.

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content