לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה

תמונה של עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה – לא אחת אנו שומעים על תאונות עבודה המתרחשות בישראל, כאשר מדי שנה נפגעים במדינה אלפי עובדים. ככלל, פגיעות העבודה הינן רבות ומגוונות, החל נזקים פיזיים הנגרמים לעובד שעלולים להסתיים באובדן כושר עבודה, כאבים כרוניים שנוצרו כתוצאה מהתעסוקה, מחלות זיהומיות והמגוון עוד רחב. ככלל, כל מעסיק מחויב לבטח את העובדים תחתיו בביטוח מפני פגיעות עבודה, וכן ביטוח שניתן על ידי המוסד לביטוח לאומי.

עורך דין תאונות עבודה – אפשרות לפיצויים

לעיתים רבות המועסקים הנפגעים לא מודעים על מחויבות המעביד לספק ביטוח, או לכלל פגיעות העבודה אשר ביכולתם לתבוע את הביטוח. כפועל יוצא, מועסקים אלו מוותרים על סכומי כסף רבים המגיעים להם כפיצוי על הנזק אשר נגרם להם. הפיצויים הללו מכסים טיפולים רפואיים עתידיים, דמי שיקום, אובדן כושר עבודה ועוד. כמו כן, חשוב לציין כי תאונות עבודה כוללות בחובן הן פגיעות שנוצרו במסגרת העבודה עצמה, והן פגיעות שנגרמו אפילו בדרך לעבודה ובחזרה ממנה. אשר על כן, רצוי לפנות ל- עורך דין תאונות עבודה אשר מכיר את הנושא על בוריו ויוציא את המקסימום מתביעות הפיצויים הפוטנציאליות.

עוד שירותים שאנו מספקים:

חקירה פלילית במשטרה כל המידע >>  | מחיקת רישום פלילי >> 

נפגעתי בתאונת עבודה. מה עלי לעשות?

הדבר החיוני והמשמעותי ביותר אותו יש לבצע בעת פגיעה בתאונת עבודה הוא קבלת טיפול רפואי ראשוני ומידי. טיפול זה חשוב כמובן מבחינה בריאותית, אולם גם מבחינה משפטית מפאת שהטיפול הרפואי מהווה ראייה לאמינות הפגיעה ולנזק שנגרם ממנה. עם סיום הטיפול יש לבקש תעודה או אסמכתא רפואית המעידה על הטיפול. בנוסף, חשוב לציין פרטים מדויקים של סוג התאונה, מקום האירוע, שמות הנפגעים ועוד במטרה לשמור על פרטים קוהרנטיים ומדויקים. כן יש למלא את פרטי המעביד בטופס בל/250, שעתיד לשמש בתביעת הביטוח הלאומי. את כלל הטפסים יש להגיש לעו”ד תאונות עבודה המתמחה בנושא, ויסייע בהגשת התביעות וקבלת הפיצויים.

עורך דין תאונות עבודה

בעת בחירת עורך דין תאונות עבודה, רצוי לבצע סקר שוק מקיף אשר יסייע באיתור איש מקצוע משפטי, בעל וותק וניסיון רב ביחס לתאונות עבודה. ככל שלעורך דין יהיה ניסיון רב יותר, כך גוברים הסיכויים לקבלת פיצויים גבוהים יותר. אשר על כן, מומלץ לא להתפשר ולבחור בעורך דין בעל שם, בייחוד בשעה ששוק עורכי הדין רווי בעורכי דין רבים, המציעים שירותים בתחומים בהם אינם מבינים. עורך דין יעקב שקלאר, המנהל משרד עורכי דין בתל אביב זה למעלה מעשרים שנה, מתמחה ומנוסה בענף תאונות העבודה, כאשר בעזרתו מוענק ללקוחותיו מקסימום סכום הפיצויים האפשרי. רוצים להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה? צרו איתנו קשר עוד היום 055-9704235 “המאמר אינו מהווה ייעוץ משפטי והאמור בו נועד לשמש כמידע ושירות לציבור”… 

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content