לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
אביחי מנדלבליט מכה שנית

אביחי מנדלבליט מכה שנית

תמונה של אביחי מנדלבליט מכה שניתֿ

כבר מזמן התחלתי לחשוד ביועץ המשפטי לממשלה שהוא סוכן כפול. זה התחיל כשפרסמתי פוסט המטיל ספק ביכולתו של היועץ, שהיה מזכיר הממשלה של נתניהו ולאחר מכן מונה על ידי לתפקיד היועץ – להחליט בעניינו של ביבי. דיני פסלות שופטים לא היו מעזים לאשר שופט שצריך לדון בעניין אישי של הבוס שלו, שגם מינה אותו לתפקיד, כשלאורך כל מהלך הדיון בעניינו, הוא ממשיך להיפגש איתו בארבע עיניים. תמיד מדהים אותי עד כמה בית המשפט העליון מקנה חשיבות מוחלטת למעמד היועץ המשפטי לממשלה, ומאמין באופן לא אנושי במקצועיותו.

איך זה שמנדלבליט, שפסל עצמו מלהתעסק בעניינו של אפי נוה לא פסל את עצמו מדיון בענייניו של ראש הממשלה? היועמ”ש פסל את עצמו מהעיסוק בעניינו של נוה לאחר שהצהיר שהוא חבר של נוה, אך כנראה שביבי היה חשוב יותר ליועץ, עד שהחליט לשמור עליו כמה שיותר מקרוב. עדיף, סיכמו שניהם, באחת מהשיחות ב-4 עיניים, שחבר טוב יישאר קרוב. את נוה העיף היועץ לכלבים (סליחה, לשי ניצן), אבל את ביבי, בטענה שאינו חברו, החליט היועץ להציל, והוא עובד בזה, תוך הליכה כאקרובט על חבל דק.

זה התחיל במריחת החקירה עת רבה והשבתה שוב ושוב להשלמות חקירה, המשיך בהכרזה מידית שביבי לא קשור לפרשת הצוללות, הפרשה המפחידה והחמורה מכולן, בהשוואה לאוסף פרשיות הזבל האחרות, זה המשיך בצמצום משלושה תיקי שוחד מובהקים, שבכירי הפרקליטים הסכימו שהם שוחד, לשוחד אחד ועוד שתי הפרות אמונים, סעיפי חטא קלים יחסית. לאחר מכן היתה ההחלטה שלא להעביר חומר חקירה עד לאחר הבחירות, כדי שלא יודלפו תכניות השוחד המוקלטות של ביבי, והציבור לא ייחשף למידע מכריע בחשיבותו, כאשר במקביל מוזרמות הקלטות מטופשות וישנות של אשכנזי. זה ממשיך עם סגירת כל התיקים נגד שרה נתניהו, כשבתיק היחיד שהגיע לבית המשפט, היועץ עושה הכל כדי לגמור אותו בלי משפט.

שירותים נוספים

מחיקת רישום פלילי לחצו >>  | שימוע לפני הגשת כתב אישום>>

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

הפרשה האחרונה

ועתה הפרשיה האחרונה, שתגרום, בזכות מנדלבליט, למעבר של 5 מנדטים לפחות מהמרכז לגוש הימין: ההחלטה האומללה של בגצ לפסול את ד״ר מיכאל בן ארי ומנגד, לאפשר את התמודדות מפלגות חד”ש-תע”ל תומכי המחבלים ובראשם עופר כסיף שונא ציון. התכנית היא פרי תכנון מוחם המתוחכם של ביבי ו׳הסוכן הכפול׳ מנדלבליט. בשיחותיהם ב-4 עיניים, להצלת מדינת ישראל מ”השמאל הבוגדני”. השלב הראשון בתכנית היה דחיפת עוצמה לישראל ע״י ביבי לאיחוד עם הבית היהודי. בהמשך חיבר היועץ המשפטי חוות דעת שלילית על בן ארי, ובמקביל אישר את הבוגד שונא ציון ד״ר כסיף. השיא הגיע אתמול כאשר, כצפוי וכהרגלו, אימץ בגצ את עמדתו של היועץ המשפטי ופסל את  בן ארי ממועמדות לכנסת מחד, תוך אישורו של הבוגד כסיף מצד שני.

פסילתו של בן ארי בגלל הסתה לגזענות והותרת מפלגות תומכי הטרור ומתנגדי המדינה היהודית הדמוקרטית, יצרה אפליה מובהקת כלפי יהודים בכל הנוגע לחופש הביטוי. על אפליה זו יעניש הציבור המתנדנד בישראל – אשר רוצה להחליף את ביבי, אבל נוטה מרכז ימינה, את שופטי בגצ על ידי הצבעה דווקאית ימינה, מה שיפגע בסיכוי של כחול לבן להעיף את ביבי לפנסיה.

לא אתפלא אם לאחר ניצחון הימין בבחירות, בחסות בגצ הנתפס כשמאלני, יעביר נתניהו את החוק הצרפתי עם תכולה רטרואקטיבית, בתמיכת היועץ, וימלוך עלינו, הוא ומשפחתו המופרעת – עד 120 שנים.

השמאלנים מעולם לא פספסו הזדמנות לירות לעצמם ברגל, והנה שוב הוכיחו עצמם כלוזרים נצחיים.

להתייעצות עם עו״ד פלילי יעקב שקלאר לחצו כאן>>

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content