לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
באר שבע: הרג במכות גבר שסירב למכור לו סמים

באר שבע: הרג במכות גבר שסירב למכור לו סמים

2525 1 2
נכתב על ידי מיכאל פרוסמושקין ב 31/01/2019 14:08:05.

הפרקליטות טוענת כי אין ביסוס לטענת הנאשם כי היכה את המנוח למוות כהגנה עצמית, אבל למרות זאת היא מאשימה אותו בהריגה בלבד

כתב אישום שהוגש (חמישי, 31.1) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגדקונסטנטין בורובסקי (26), תושב העיר המוכר היטב למשטרה, מייחס לו את הריגתו של נמרוד בן עטר (39) בחודש דצמבר האחרון.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז דרום בתום חקירת ימ”ר נגב. עולה ממנו כי בערב ה-23 בדצמבר הגיע בורובסקי סמוך לקיוסק ברחוב אלפסי בבאר שבע, שם פגש בבן עטר. הפרקליטות טוענת כי הנאשם פנה לבן עטר בבקשה לקנות סמים, ובן עטר השיב לו בשלילה. בתגובה, נטען, הנאשם אמר לו: “תמכור לי, ראיתי שמכרת”. בן עטר השיב כי אין לו סמים וכי הוא לא מכר לאף אחד. מכתב האישום עולה כי על רקע זה החל בין השניים ויכוח, שכלל קללות הדדיות.

עוד שירותים שתמצאו אצלנו

ביטול רישום משטרתי >> | האזנת סתר >> 

כפי שעלה מהחקירה

בהמשך, כפי שעולה מהחקירה, בורובסקי תקף את בן עטר באגרופים ועם בקבוק בירה מזכוכית שהחזיק בידו. בן עטר נפל על המדרכה, מה שלטענת הפרקליטות לא מנע מבורובסקי להמשיך ולתקוף אותו באגרופים ובבעיטות באזור הראש וביתר חלקי גופו.

לפי כתב האישום, בשלב זה עזב בורובסקי את בן עטר שרוע על המדרכה וחבול. נטען כי בן עטר ביקש מבורובסקי להחזיר לו את הטלפון הסלולארי המשמש אותו לקשר עם אביו החולה, קם על רגליו והלך אחרי בורובסקי. מכתב האישום עולה כי כאשר הבחין בו בורובסקי, הוא שב ותקף אותו, ובן עטר נפל ואיבד את הכרתו.

הפרקליטות טוענת כי בשלב זה ניסה בורובסקי להעיר את בן עטר, ללא הצלחה. עוברי אורח נוספים מיהרו להזעיק את המשטרה ומד”א, ובורובסקי עזב את הזירה בטרם הגיעו כוחות ההצלה. צוות מד”א נאלץ לקבוע את מותו של בן עטר.

על החקירה הוטל צו איסור פרסום. ב-2 בינואר עצרו חוקרי ימ”ר נגב את בורובסקי, תושב ראשון לציון בעברו. הוא נעצר במקום עבודתו במרכז הארץ. במהלך החקירה יוחסה לו עבירת רצח, ומעצרו הוארך מעת לעת, עד שהבוקר הוגש נגדו כאמור כתב אישום המייחס לו הריגה בלבד.

מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

כתב האישום מתבסס על הודאתו של בורובסקי, שטוען כי ביצע את המיוחס לו מתוך הגנה עצמית. בתיק החקירה גם עדויות עדי ראייה שהבחינו בנאשם תוקף את בן עטר בשני חלקי האירוע, וכן צילומי אבטחה הממקמים את הנאשם בזירה.

למרות שהפרקליטות מציינת בכתב האישום ובבקשת המעצר עד תום ההליכים כי בורובסקי גרם באדישות למותו של בן עטר ואין כל ביסוס בחומר הראיות לטענתו כי ביצע את המיוחס מתוך הגנה עצמית – בסופו של דבר הראיות הספיקו להאשים אותו בעבירת הריגה בלבד ולא ברצח.

עוד עולה מבקשת המעצר, כי באמתחתו של בורובסקי, המיוצג על ידי עו”ד פלילי יעקב שקלאר, עבר פלילי הכולל הרשעות בעבירות רכוש, לרבות בעבירות שוד שביצע תוך הפעלת אלימות כלפי קטינים, בגינן אף ריצה מאסרים.

עו”ד שקלאר מסר בתגובה: “אין מדובר בעובדות נכונות כפי שמשתקפות מכתב האישום אלא שהמנוח הוא זה שתקף את הנאשם אשר התגונן בפניו ליד הקיוסק בו נפגשו לראשונה ועזב את הזירה על מנת להתרחק ולברוח מהמנוח, אלא שזה החליט לעקוב אחרי הנאשם תוך כדי שהוא רודף אחריו, מאיים עליו ברצח ומפחיד אותו, עד שהנאשם אשר היה חבול כתוצאה מהקטטה שנכפתה עליו, עצר וכדי להפסיק את התקיפה נתן למנוח עוד אגרוף אחד בלבד אשר הפיל את המנוח על הקרקע. כשראה הנאשם כי המנוח מחרחר, נבהל מאוד, הפך אותו טפח על פניו כדי להעיר אותו. או אז הגיע אנשים נוספים, ואחד מהם אמר לנאשם ש’זה בסדר’. בעקבות כך עזב הנאשם את הזירה ביודעו כי המנוח מטופל. מדובר בתקיפה חד סטרית של המנוח את הנאשם, כשזה מתגונן בפניו. בניגוד לאמור בכתב האישום לא היה כל שימוש בבקבוק בקטטה ליד הקיוסק והניצים התקוטטו ביניהם באופן הדדי, אשר אף גרם לחבלות אצל הנאשם, בידיהם החשופות בלבד. אנו סמוכים ובטוחים שלאחר קריאת חומרי הראיות נשחרר את הנאשם מהמעצר”. 

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content