לייעוץ ללא התחייבות: 055-9704235
אישום: פרצו לדירה וגנבו כספת עם 120 אלף דולר

אישום: פרצו לדירה וגנבו כספת עם 120 אלף דולר

katava2 1

posta.co.il

נמיקי ממדוב ורפי גביבולייב תועדו במצלמות האבטחה בתוך הדירה ומחוצה לה, אבל הם שומרים על זכות השתיקה ותכולת הכספת, שכללה גם לא מעט תכשיטים, עדיין לא נמצאה

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, דנה אמיר, האריכה עד החלטה אחרת את מעצרם של נמיקי ממדוב (38) ורפי גביבולייב (30), המואשמים בפריצה לדירה באור יהודה וגניבת כספת עם לא פחות מ-120 אלף דולר במזומן ותכשיטים רבים. תכולת הכספת, יש לציין, עדיין לא נמצאה.

על פי כתב האישום שהגישה התביעה המשטרתית בתום חקירת שוטרי מרחב דן,  ב-21 בפברואר, סמוך לשעה תשע וחצי בבוקר, פרצו הנאשמים לדירת בני זוג ברחוב השקמה באור יהודה. נטען כי השניים נכנסו לדירה דרך דלת הכניסה, באופן שאינו ידוע למשטרה, חיטטו בארונות הבית, והותירו מאחוריהם אי סדר. התביעה טוענת, כי תוך כדי שהותם בדירה עקרו השניים את הכספת שהיתה מקובעת בתוך ארון חדר השינה של בני הזוג.

כמו כן נטען, כי שני הפורצים לא הסתפקו בכך, וגנבו מהדירה גם מזוודה עם שעונים, שני מחשבים ניידים ומחשב נייח. מיד לאחר מכן, כך נטען, הם יצאו מהדירה ואיתם השלל הרב.

גביבולייב נעצר בחלוף שלושה שבועות בתל אביב, לאחר שהוכרז כדרוש לחקירה. בחיפוש ברכבו  נתפס רכוש רב החשוד כגנוב, ובין היתר שעונים, כסף מזומן ותכשיטים. ממדוב נעצר יום קודם לכן, כאשר הפר מעצר בית בו אמור היה לשהות במסגרת תיק אחר.

כתב האישום נגד השניים מתבסס על סרטוני מצלמות אבטחה בתוך הדירה ומחוצה לה – סרטונים בהם פני הנאשמים נראים באופן ברור. חוקרי מרחב דן גבו עדויות מהמתלוננים, שזיהו בסרטון את הרכוש שנלקח. בידי החוקרים גם איכונים סלולאריים ומחקרי תקשורת שהצביעו על קשר טלפוני בין שני הנאשמים לפני ההתפרצות. למרות כל הראיות, שני הנאשמים שמרו בחקירותיהם על זכות השתיקה.

התביעה הגישה גם בקשה להארכת מעצרם של השניים עד תום ההליכים, ממנה עולה כי הם מוכרים היטב למשטרה. כך למשל, באמתחתו של ממדוב עבירות רכוש, הימורים, אלימות וסמים. בעברו של גביבולייב עבירות רכוש וסחיטה באיומים.

הדיון בבקשת המעצר נדחה לפי שעה, ובינתיים, כאמור, השופטת אמיר האריכה את מעצרם של הנאשמים עד להחלטה אחרת.

סנגורו של ממדוב, עו”ד יקי קהן, מסר בתגובה: “אגיב בבית המשפט לאחר עיון מעמיק בחומר הראיות”.

סנגורו של גביבולייב, עו”ד פלילי יעקב שקלאר, מסר בתגובה: “כתב האישום הוגש זה לא מכבר. חומר הראיות שהצטבר דורש עיון מעמיק ובחינה מקצועית. כרגע אנחנו מתרכזים במאמץ לשחרור ממעצר. בעניין זה נקבע דיון לשבוע הבא. עד אז נגבש את קו ההגנה הרלוונטי, כמו גם חלופה רצינית למעצר. לאחר השחרור ממעצר נביא דברינו בפני בית המשפט וננהל את התיק לתוצאה המיטבית.

posta.co.il

צרו קשר
מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
Skip to content